Sunday, January 3, 2010

Flashback - Hari Raya..

Expect mass uploads

I'm back....

I owe too many people updates...

I'm going to start by uploading Hari Raya Photo.

I realise that there's no family photo this year and no flattering pix of hubby and me.

What i have is loads of Aura's pix...


Here's sweat niece pix with nenek and datuk (my parents)






My granny with 2 cucu in laws ... (hubby + youngest sis hubby)



These kids... jumpa setahun sekali... dah besar panjang pun.



Aura dah penat collection..



****************************************************************************

Open house...
Budak2 cakap... kita tak pernah buat open house.

Bukan taknak buat.. But kita malas nak kemas rumah.. plus we tak kuasa nak decorate rumah kita.


Got a lot help from my mom... dia tak sanggup tengok i masak lembab sangat.

She sampai awal... after " kenapa api tu kecik sangat?? kenapa buat bergedil sikit sangat.... " last last dia singsing lengan dia baju lawar dia.. and take over masak hehhehe


My lil sister aka Mak Yong... sempat main monopoly with her darling.



Aura and Nuryn... cuteness..

dua2 dengan bib



Tak macam Hari Raya Je hahhahaha
tu tingkap dah sepuluh tahun tak berlangsir...




Told ya... my house not visitor ready.....
I don't even have proper chairs and drapes...
What i can offer you is good food hahaha




Aura with my 2nd sis and hubby..
Muka Aura ... same like my sis kan?




lastly .... Tomoe nak wish selamat hari raya belated...




okie dah.... for Hari Raya post.


ps : this post untuk kak zu yg tunggu gambar raya dari Raya Puasa ke Raya Haji ke Christmas ke tahun baru :-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...